REVENIRE

In  VIATA  REALA  este  cu  mult  mai  usor  sa  ierti  un  dusman    decat  pe  cel  pe  care  , din  NAIVITATE ( ?! ) , l-ai  considerat  o  buna  perioada  prieten … De  tinut  minte  toata  viata !!!  Si  totusi  cat  de  des  uitam  aceasta  invatatura , si , apoi  din  mandria  de  a  nu  ne  recunoaste  greseala , suferim  … MAREA  DECEPTIE …                                                                                          Toata  viata   ne  dorim  sa  nu  traim  astfel  de  dezamagiri , desi , ar  trebui  sa  constientizam  ca , printre  cei  ce  ne  inconjoara  se  gasesc  si  astfel  de  fiinte ( m-am  ferit  sa-i  numesc  ” oameni ” ,  pentru  ca  in  acceptiunea  mea  ei  sunt  doar  niste  simpli  muritori , care  , din  nefericire  pentru   noi  si-au  intersectat  drumul  vietii  lor  cu  al  nostru  )  si  care  prin  modul  fals  de  comportament ,  ne-au  castigat  pentru  o  perioada increderea … Oare  exista  o  justitie  divina  care  sa-i  aseze  acolo  unde  le  este  locul  ?   Deocamdata  ,  eu  nu  cred  ca  exista  si  este   unul   dintre  marile  mele  regrete …                       Si , tot  gandind ( ?! ) asa  ajung  sa-mi  para  rau  ca  am  ochi  sa  vad  atatea  intamplari  si  fapte  urate  si  atatea  creaturi  hidoase ( caracterial ) , ca  am  urechi  care  aud  atatea  minciuni  spuse  fara  nici  o  clipire ,  ca  am   o  gura  care  rosteste  atatea cuvinte  si  ganduri  frumoase … Cata  lipsa  de  modestie  avand  in  vedere  ca  si  eu  nu  sunt  decat  un  simplu  om , deci  supus  clipa  de  clipa  , greselii  …                               ” Tot  omul  uita . Aici  e  poate  si  singurul  secret  al  puterii  noastre  , al  inversunarii  de  a  trai … Omul  uita  un  adevar , il  cauta  din  nou … il  redescopera… Nenorocirea  si  durerea  ne  invata  sensul  vietii  ,  dar  ar  fi  teribil  ca  invatatura  aceasta  sa  ne  ramana  vesnic  prezenta  in  noi  ,  sa  ne  paralizeze … O  uitam  ca  sa  avem  voluptatea  de  a  o  mai  cauta  si  gasi  inca  o  data … Aceasta  este  de  fapt  toata  povestea  omenirii … ”  –  CEZAR   PETRESCU

Lasă un comentariu